Відповідно до плану, вартість всіх робіт зі зведення двоповерхового будинку, що швидко монтується, складе 413,1 мільйона гривень. Будівництво буде здійснюватися винятково за власні кошти аеропорту. Планується, що роботи будуть завершені в січні 2010 року.

Турки не встигають

Будівництво інших терміналів "Борисполя" до Євро-2012 на цей момент затягується. "Аеропорт незадоволений, як ідуть справи стосовно терміналу D", - відзначила прес-секретар "Борисполя" Людмила Петрів. За її словами, закінчення робіт на цьому об'єкті відкладається як мінімум на п'ять місяців. Нагадаємо, спочатку планувалося, що будівництво буде завершено в ІІ кварталі 2011 року.

"У графіку будівництва терміналу D є невеликий збій, оскільки був витрачений певний час на узгодження відносин між замовником (аеропортом "Бориспіль") і генеральним підрядником - турецькою компанією Dogus Insaat", - повідомив начальник управління підготовки аеропортів до Євро-2012 Василь Момот. Відповідно до його інформації, перед підрядником стоїть завдання: незважаючи ні на що закінчити роботи в раніше встановлений термін.

На будівництво терміналу D планується витратити 377 мільйонів доларів. 167 мільйонів складуть кошти Японського банку міжнародного співробітництва, ще 210 мільйонів доларів - власні гроші аеропорту "Бориспіль". Джерело в Мінтрансзв’язку говорить, що цього бюджету може виявитися недостатньо, тому зараз уряд веде переговори з японською стороною про збільшення розміру кредитної лінії.

"Аеросвіт" судиться

Вирішення питання з будівництвом терміналу Е, ініційованого авіакомпанією "Аеросвіт" ще в 2004 році, дотепер перебуває в судовій площині. Тоді вартість цього проекту оцінювалася в 100 мільйонів доларів. Роботи з його зведення планувалося закінчити ще наприкінці 2006 року.

Однак в 2005 році проти авіаперевізника було порушено відразу 5 кримінальних справ, що стосувалися договорів купівлі-продажу землі Бориспільської міської ради і майна аеропорту "Бориспіль". Як повідомив заступник генерального директора зі стратегії компанії "Аеросвіт" Євген Трєскунов, судові розгляди з цього питання усе ще тривають.

"З огляду на виниклі труднощі з реалізацією проекту терміналу авіакомпанії, включаючи тривалі судові розгляди, одночасний вплив економічної і фінансової кризи, а також відсутність кредитування проектів інфраструктури в Україні, "Аеросвіт" у цей момент не вважає за доцільне виділяти власні інвестиційні кошти на будівництво терміналу в аеропорті", - пояснив Трєскунов.

У той же час заступник генерального директора уточнив, що компанія повернеться до своїх планів щодо будівництва окремого терміналу, у випадку якщо знайде стратегічного інвестора.