Кабінет Міністрів затвердив план будівництва тимчасового терміналу F в аеропорту "Бориспіль". Він буде використовуватися бюджетними авіакомпаніями.
Відповідно до плану, вартість всіх робіт зі зведення двоповерхового будинку, що швидко монтується, складе 413,1 мільйона гривень. Будівництво буде здійснюватися винятково за власні кошти аеропорту. Планується, що роботи будуть завершені в січні 2010 року.
Турки не встигають
Будівництво інших терміналів "Борисполя" до Євро-2012 на цей момент затягується. "Аеропорт незадоволений, як ідуть справи стосовно терміналу D", - відзначила прес-секретар "Борисполя" Людмила Петрів. За її словами, закінчення робіт на цьому об'єкті відкладається як мінімум на п'ять місяців. Нагадаємо, спочатку планувалося, що будівництво буде завершено в ІІ кварталі 2011 року.
"У графіку будівництва терміналу D є невеликий збій, оскільки був витрачений певний час на узгодження відносин між замовником (аеропортом "Бориспіль") і генеральним підрядником - турецькою компанією Dogus Insaat", - повідомив начальник управління підготовки аеропортів до Євро-2012 Василь Момот. Відповідно до його інформації, перед підрядником стоїть завдання: незважаючи ні на що закінчити роботи в раніше встановлений термін.
На будівництво терміналу D планується витратити 377 мільйонів доларів. 167 мільйонів складуть кошти Японського банку міжнародного співробітництва, ще 210 мільйонів доларів - власні гроші аеропорту "Бориспіль". Джерело в Мінтрансзв’язку говорить, що цього бюджету може виявитися недостатньо, тому зараз уряд веде переговори з японською стороною про збільшення розміру кредитної лінії.
"Аеросвіт" судиться
Вирішення питання з будівництвом терміналу Е, ініційованого авіакомпанією "Аеросвіт" ще в 2004 році, дотепер перебуває в судовій площині. Тоді вартість цього проекту оцінювалася в 100 мільйонів доларів. Роботи з його зведення планувалося закінчити ще наприкінці 2006 року.
Однак в 2005 році проти авіаперевізника було порушено відразу 5 кримінальних справ, що стосувалися договорів купівлі-продажу землі Бориспільської міської ради і майна аеропорту "Бориспіль". Як повідомив заступник генерального директора зі стратегії компанії "Аеросвіт" Євген Трєскунов, судові розгляди з цього питання усе ще тривають.
"З огляду на виниклі труднощі з реалізацією проекту терміналу авіакомпанії, включаючи тривалі судові розгляди, одночасний вплив економічної і фінансової кризи, а також відсутність кредитування проектів інфраструктури в Україні, "Аеросвіт" у цей момент не вважає за доцільне виділяти власні інвестиційні кошти на будівництво терміналу в аеропорті", - пояснив Трєскунов.
У той же час заступник генерального директора уточнив, що компанія повернеться до своїх планів щодо будівництва окремого терміналу, у випадку якщо знайде стратегічного інвестора.