Каталонці продовжують співпрацю із представниками Японії.
Барселона зробила ще один крок до популяризації бренду у світі.
ZENB – це японська компанія, яка виробляє веганські, безглютенові та рослинні продукти, які водночас є здоровими та допомагають спонукати людей до більш сталого способу життя.
Враховуючи нинішню кліматичну кризу, людей у всьому світі просять перейти до екологічнішого харчування. У своєму прес-релізі віце-президент з маркетингу Хулі Гуйу в Барселоні пояснив, що людям важливо усвідомити, що жертвувати смаком не потрібно.
"Ми раді вітати ZENB як офіційного безглютенового партнера Барселони у Великобританії. Їхня продукція є яскравим прикладом того, як рослинна їжа без глютену може бути смачною та відігравати важливу роль у нашому повсякденному житті. Ми сподіваємося, що завдяки нашому партнерству ми зможемо розкрити максимальний потенціал рослинного харчування".
Спортсмени все частіше переходять на рослинну дієту, оскільки прагнуть отримати найкраще від свого тіла. У випадку ZENB їхні рослинні макаронні вироби містять більше клітковини та білка.
Барселона співпрацюватиме з ZENB, щоб надати у Великій Британії різноманітні можливості для зразків продуктів, цифрового контенту тощо, щоб дати людям можливість дізнатися більше.
Крім того, пара влаштувала конкурс, у якому ZENB подарує поїздку до Барселони, включаючи вартість перельоту, готель і квитки на матч у Барселоні, де їх чекає віповий-день футболу.
Також каталонці співпрацює із японською е-комерс компанією Rakuten.