Компанія трохи збільшила свої інвестиції в клуб.
фото fcbayern.com
15 серпня 2022, 08:05
Літній період сезону є часом, коли клуби зайняті не тільки виключно пошуком для підсилення власних складів за рахунок доступних пропозицій на трансферному ринку, а й шукають гідні варіанти укладання спонсорських угод задля якнайліпшого фінансування власних проєктів.
Зокрема, чемпіон Німеччини останніх десяти років поспіль, мюнхенська Баварія, улітку цього року вирішила оновити свої 20-річні відносини з титульним спонсором Deutsche Telekom — німецькою телекомунікаційною компанією, найбільшою в Європі та третьою за обясгом у світі.
Згідно оновлених умов контракту, Баварія отримає близько 250 млн євро за наступні п’ять років співпраці.
Таким чином, розмір інвестицій компанії в клуб збільшиться з 45 до 50 млн євро в річному еквіваленті.
Варто зауважити, що підписання цієї угоди відбулось на тлі значних витрат Баварії на трансферному ринку цього літа — близько 140 млн євро.
Як запевняють у "Рекордмайстері", Telekom продовжить отримувати ексклюзивний контент про клуб, який компанія пропонуватиме своїм клієнтам через FC Bayern.tv на MagentaTV.
Основними завданнями цієї співпраці є ефективна підтримка комунікації клубу, а також успішне впровадження заходів на збільшення доходів із продажу послуг.
Комунікаційна компанія є головним партнером німецького гранда з 2002 року, та, серед іншого, її логотип представлено на футболках та рекламних щитах стадіону Альянц Арена.
Нагадаємо, що напередодні мюнхенська Баварія обіграла Вольфсбург у черговому матчі національної першості.