Барселона та Sportify оголосили про початок співпраці. Сервіс стане головним спонсором клубу. У рамках співпраці стадіон Барселони змінить назву.

"Барселона та Spotify раді оголосити про довгострокове партнерство, яке офіційно розпочинається в липні 2022 року, де Spotify стане головним партнером клубу та офіційним партнером для потокового аудіо.

Починаючи з сезону-2022/2023 років, наш бренд з’явиться на передній частині чоловічих і жіночих командних футболок і тренувальних футболок. Spotify також стане титульним партнером стадіону з ребрендингом історичного стадіону Камп Ноу на Spotify Камп Ноу.

Плани партнерства підлягають ратифікації на Асамблеї членів Барселони, яка відбудеться на початку квітня", — йдеться у заяві організації.

Раніше повідомлялося, що Барселона отримає 280 мільйонів євро за три роки співпраці.